Het avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Odoorn, Nederland van Marije Buiter - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Odoorn, Nederland van Marije Buiter - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat beginnen!

Door: marijebuiter

Blijf op de hoogte en volg Marije

27 Oktober 2011 | Nederland, Odoorn

Halloo!!

Morgen gaat ons avontuur echt beginnen. Na een lange voorbereidingsperiode ben ik er nu helemaal klaar voor.
Vorige week hebben wij nog samen met Bennie 90 tafels en stoelen en verschillende lesmaterialen opgehaald bij een basisschool in Emmen. Alle spullen worden deze maand nog vervoerd met een container richting Gambia.
Alle inentingen zijn ook binnen, dus ik kan goed beschermt op reis!
Deze week hebben we nog de laatste lessen en vragen voor ons onderzoek voorbereid.
De koffer had ik vorige week al grotendeels gepakt en volgens mij zit nu echt alles er in. (Er mag ook niets meer bij:P)
We vliegen morgen om half 4 richting Gambia en we zullen rond 9 uur landen. (Als alles zonder vertragingen verloopt)
Om half 1 hebben we op het vliegveld afgesproken om in te checken, dan gaan we gezamenlijk nog iets drinken en dan is het tijd om afscheid te nemen…

Ik ben ontzettend benieuwd wat ik daar allemaal ga zien en ga leren. We hebben al veel verhalen gehoord van de studenten die daar nu zijn en van de leraren die er zijn geweest.

Ik zal jullie op de hoogte houden via deze blog, door veel verhalen te schrijven en foto’s en filmpjes te uploaden!
Ik heb er in ieder geval ontzettend zin in!

Tot over een maand!

Liefs Marije

  • 27 Oktober 2011 - 14:52

    José :


    Jeeeeej! :D
    Morgen weg!

    xx

  • 27 Oktober 2011 - 16:05

    Jannike:

    Woehooee het avontuur gaat zeker beginnen:D Maar wordt een hele mooie!
    xx

  • 27 Oktober 2011 - 19:53

    Marieke:

    veel plezier Marije!! Een goede reis!
    Groetjes Marieke

  • 27 Oktober 2011 - 20:31

    Marlou:

    Madame Buiter!

    Aaaaaah! Morgen is DE dag :D JULLIE dag.
    Erg spannend. Het zal allemaal al wel mooi beginnen te kriebelen. Hartsikke leuk!

    Pas goed op jezelf en elkaar.

    Trouw zal ik jullie verhalen, foto's, filmpjes, etc. volgen én ook nog eens mijn reacties eerlijk proberen te verdelen ;) Haha!

    Ik wens je heel veel plezier en succes!

    Tot over 4 week!

    Dikke kus en knuffel!

  • 29 Oktober 2011 - 15:05

    Janny Zwart:

    Lieve Marije,
    van GErda hoorden we al dat je in een omgeving komt waar je veel met jouw gevoel voor kinderen kunt doen. Maak er wat moois van.

    gr Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 11 Juni 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 32230

Voorgaande reizen:

03 November 2013 - 22 Februari 2013

Mijn tweede reis naar Gambia

28 Oktober 2011 - 25 November 2011

Mijn eerste reis naar Gambia

Landen bezocht: